woensdag, november 15, 2006

Algemene info over ons.

Hallo iedereen,

Mijn naam is Robin en kom uit het gezellige Roermond.Ik woon daar samen met mijn lieve vrouw Linda en mijn mini-me Lyx.
Mijn leeftijd is op het moment 33jaar jong en ben dus geboren in 1973, mijn intresses gaan hoofdzakelijk uit naar mijn gezin.Daarnaast heb ik een aantal hobby's waar ik graag mijn overgebleven tijd insteek.

* Tatoos en piercings- In mijn vrije tijd ben ik vaak te vinden bij Tatoos by Richard te St odillienberg.Niet alleen om mijzelf te verfraaien maar ook om hem uit de brand te helpen met het zetten van piercings, zie ook zijn website www.Tatoosbyrichard.nl

*Amerikaanse auto's met V8 en Harley davidsons. Wat de auto's betrefd gaat mijn hart op het moment uit naar de jaren 30/40/60 en begin jaren 70 en voorkeur iets uit de mopar stal.Dus chrysler,plymouth,dodge,jeep,imperial,amc en desoto.Dit komt omdat ik zelf nu een mopar rij vroegen was ik een Gm mens( chevrolet en gmc) zolang het maar geen f*cking Ford is hahaha
Eigelijk maakt het helemaal niet uit wat iemand rijdt als ze er maar plezier aan hebben.
*Harley davidsons en buels zijn ook van die dingen waar ik een zwak voor heb, deze storing heb ik al van kleins af aan.Helaas voor mij ben ik op het moment niet in het bezit van één van deze twee merken.In de toekomst hoop ik toch nog een oldskool bobber met 80cubic inch te bezitten.Voor nu moet ik het doen met twee jappen bakken kawasaki 1x Z1000 opgeboord tot 1379cc en 1x Z1100 police(van de serie chips)compleet gestript en matzwart gekalkt......rattebak!!
*En als ik echt heel veel tijd over heb en vooral in de zomer, dan heb ik nog een speedbootje van een meter of vier met 85PK......alsof je afgeschoten word uit een pistool...super kicke en goed voor the thrills...haha

Voor nu weer even genoeg info over mezelf als ik weer tijd heb zal ik weer het een en ander up to date maken.

LIFE IS WHAT YOU MAKE IT........SO NJOY IT.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Looking Good Dude,
nice rides,...more chicks??....hahaha
jajaja,

GREETZZ

10:33 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

hey cool zo'n site

laterssss en de groeten uit arnhem

11:54 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Haaaaa Lekker ding,

Ziet er leuk uit die site van jou.
Op wat spelfouten na natuurlijk hihihi..........Sorry.
See you....

Dikke kus Tattie***

6:34 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey Robin, hoe is ie??

Ik moet nog altijd een keertje aankomen he!! Heb inmiddels weer een andere auto, maar nog altijd geen mopar..... Dit keer is het een Benz 280 CE uit 1972
Groetjes Eelco

4:17 p.m.  

Een reactie posten

<< Home